Postaw na jakość i wybierz naszą firmę!
Nasza firma specjalizuje się w naprawie pomp i hydromotorów firm: Rexroth, Hydromatik, Poclain, Linde, Sauer, Parker, Vickers i innych.
Po dostarczeniu do naszej firmy pompy lub hydromotoru rozpoczyna się proces weryfikacji – proces polegający na manualnym rozebraniu jednostki, przez wykwalifikowanego mechanika, na części. Następuje sprawdzenie wszystkich ewentualnych uszkodzeń oraz zdiagnozowanie przyczyn nieprawidłowej pracy pompy bądź hydromotoru. Dodatkowo na tym etapie nadawany jest indywidualny numer podzespołu ułatwiający zidentyfikowanie jednostki.
Po tak dokładnej analizie wszystkie informacje kierowane są na dział wycen, gdzie tworzona jest oferta na naprawę wraz z kosztorysem, która zostaje przedstawiona klientowi. Przy tworzeniu oferty na naprawę bardzo ważną rolę odgrywa tabliczka znamionowa, która powinna się znajdować na dostarczonym podzespole bądź zostać podana przez klienta w formie zdjęcia.
Tabliczka ułatwia pracę związaną z przygotowaniem oferty, często znacznie skraca czas oczekiwania na odpowiedź od dostawcy odnośnie potrzebnych części. Koszty i czas trwania remontu poszczególnych jednostek uwarunkowane są stopniem uszkodzenia elementów oraz dostępności części na magazynie. Według stopni zużycia wyróżniamy kilka typów napraw: naprawę główną, naprawę bieżąca bądź przegląd z wymianą uszczelnień.
Na życzenie klienta świadczymy również naprawy w formie ratowania (usunięcia usterki) – których nie obejmuje gwarancja.
Typy napraw w naszej firmie
Według stopni zużycia wyróżniamy kilka typów napraw
Naprawa główna
Naprawa bieżąca
Przegląd z wymianą uszczelnień
Każda naprawa wykonana w naszej firmie zakończona jest sprawdzeniem na profesjonalnej stacji badawczej – hamowni hydraulicznej . Test wykonany na takiej hamowni potwierdza prawidłowość przeprowadzonych czynności naprawczych. Klient każdorazowo po wykonanym remoncie otrzymuje wydruk ze stacji badawczej potwierdzający poprawność działania.
W procesie napraw pomp i hydromotorów wyróżnia nas na tle konkurencji:
Możliwość przeprowadzenia weryfikacji przy kliencie (po wcześniejszym umówieniu).
Możliwość zaproponowania towaru na zamianę w szczególności marek Liebherr i Fuchs.
Możliwość naprawy w jeden dzień.
Bezpłatny proces weryfikacji dla stałych klientów.
Dysponujemy różnymi środkami związanymi z wysyłką bądź ściągnięciem od klienta podzespołu do naprawy (firmy kurierskie, indywidualne transporty).